איך חוויית אימפוטנציה עושה אותך מאהב טוב יותר?

"כל חוויה של אימפוטנציה עושה את הגבר מאהב טוב יותר וזה חשוב לכל גבר לעבור דרך האימפוטנציה שלו" כך אמר לי חבר יקר בשיחה לפני כמה ימים. גבר בוגר שעושה כבר שנים ארוכות תהליכים של התפתחות בכל הממדים.
נורת התלמידה נדלקה אצלי. מלכה תקשיבי, אמר לי קול פנימי, הוא מראה לך משהו חשוב. פתחתי את הרשמקול הפנימי.
"אתה מוכן לפרט יותר?" שאלתי
"מין זה משהו שצריך להיות טבעי וזורם באותו הרגע. אם יש רזוננס משותף באותו הרגע, זה קורה. ואם לא אז לא. אנרגיה מינית היא לא שלי, היא של היקום וזורמת דרכי."
"אתה מסכים לשתף אותי בחוויה ספציפית שהייתה לך?"
"כן בטח. הייתי באיזה כינוס מרתק באנגליה בנושא מיניות רוחנית. (וואו, באנגליה, חשבתי לעצמי. כמה מפתיע) האווירה הייתה נהדרת, גם האנשים. היו שם נשים עוצמתיות שלא פוחדות להתחבר לאנרגיה המינית שלהן. פגשתי שם אישה מדהימה, יפהפייה, חכמה ומושכת. ממש הרגשתי איך אני נמשך אליה יותר ויותר. מאד רציתי שתזמין אותי לעשות אתה אהבה. בסוף היא הזמינה אותי והייתי מאד נרגש. הכול היה נראה מושלם. המקום, האווירה, היא, הכוונה, היה שם המון כבוד והערכה משני הכיוונים. אבל מרוב התרגשות איבדתי את זקפה."
"איך הרגשת? מה עשית?" שאלתי
" בהתחלה התביישתי והייתי מאד נבוך. מזל הוא שזאת הייתה אישה מאד מודעת. מה שפה בארץ קוראים בקהילות מסוימות 'כוהנת אהבה'. היא התייחסה לזה בצורה מאד טבעית וזה הרגיע אותי.

גבר מכונס
"מה למדת מההתנסות הזאת?"
"קודם כל זה לימד אותי צניעות. לא לחשוב שאני הגבר בגברים מלא האון שכלום לא עומד בדרכי. אבל בעיקר זה לימד אותי את מה שאמרתי לך קודם – שאנרגיה מינית היא לא שלי. היא של היקום וזורמת דרכי. ואם יש רזוננס משותף אז היא מתלהטת יחד ואם לא אז לא. וזה לא בהכרח מעיד שאם זה לא קרה עכשיו עם האישה הזאת אז זה לא יקרה בהמשך. בדרך כלל אם לא נבהלים מזה ומתייחסים לזה אפילו עם קצת הומור, אז אפילו באותו המפגש יכול לקרות תפנית והרזוננס המשותף יקרה. הופתעתי גם לראות שיש בתת מודע שלי קצת חשש מנשים עוצמתיות למרות שבמודע אני מאד מעריך ונמשך לנשים עוצמתיות. למדתי לנשום לידן בטבעיות. זה לימד אותי להיות יותר בטבעיות עם עצמי".
"מה היה הכי משמעותי לך מבחינת ההתנהגות של האישה?"
"שהיא לא נבהלה, לא נרתעה ולא הדביקה לזה פרשנות. שהייתה פשוטה וטבעית ולא התייחסה לזה כאל אירוע חריג או בעייתי או שצריך טיפול"
"אז איך זה עשה אותך מאהב טוב יותר?"
"נעשיתי יותר קשוב, יותר סבלני, עם פחות היאחזות בציפייה שלי. גם יותר נוכח באמת ומאפשר לאישה שאתי להתנהג בטבעיות ולא להרגיש שמשהו לא בסדר אם התשוקה לא עולה בה. למדתי גם להיות יותר סלחני עם עצמי"
"כן…" אמרתי "זה קורה בדיוק אותו דבר גם לנשים. רק שאצל נשים לא רואים. זה לא מוחצן כמו אצל גברים. אבל הרי גם לנשים יש זקפה או אין. זה מסתורין כל הסיפור הזה של המיניות. מסתורין אחד גדול. כמו הבורא עצמו. ואם רוצים לחיות מתוך הדהוד משותף עם הבריאה, צריכים להתמסר אל הלא נודע. פעם זה בא ופעם לא. ואין באמת שום דרך לדעת מתי זה יקרה וצריך לזכור שגם אם עושים הרבה הכנות והתכוונות לקראת, לפעמים הרזוננס יבוא ולפעמים לא. האתגר האנושי הוא לשחרר את התבניות שמקובעות אצלנו במוח הפרימיטיבי שלנו ולהיות יותר גמישים עם המסתורין הגדול"
איזה כיף זה כשמשדרים ליקום שמותר לדבר על הכול, קורות שיחות נפלאות.
תודה ליקום על המפגש הזה.
(מיותר לציין שביקשתי את רשותו לשתף בעילום שם כמובן)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

3 × 2 =

דילוג לתוכן